Kvällsprat!

Det värsta med att jobba är att man måste ju faktiskt ha matlåda med sig, ställde mig kl 20.00 och gjorde mig en kycklingsallad (utan pasta eller ris såklart). Sen kom jag även på att mannen och barnen måste ju oxå ha mat så kl 21.30 ställde jag migich laga mat till dom! Haha jag kanske skämmer bort mannen i huset men vet att han HATAR/kan inte laga mat och god hustru som jag är gör jag detta till honom! Och i gengäld så hjälper han mig tex. med hundarna när jag jobbar (....?);). IdHahne jag jobba kom jag och tänka på att vad mycket lättare det blir att äta regelbundet och på fasta tider när man jobbar dagtid, för då har man sina tider och raster och kan planera sinà matintag efter det! Mer dagtid åt fööölket, fast då gäller det ju också att föööölket lär sig äta rätt och flera gånger per dag!! 
 
Sen vill jag också skriva en roliga kommentar jag fick av min vän idag! Vi satt och disskutera hur mycket vi hade kvar efter alla räkningar så säger jag - men jag har ca 1000 kr kvar att leva för när mina räkningar är betalda (pga föräldraledig)
 
E- ja men du har ju din familj att mysa hemma med , jag måste ju för fan hänga på strandgatan varje kväll och spana. Mohaha 


Kommentarer
Sofia

Hahahaha! Låt mig gissa, vännen är E Gustafsson :P????

Svar: None
segaintesille.blogg.se

2012-06-27 @ 13:19:54
URL: http://www.tjockisfia.blogg.se
Ljungen

Men eller hur är det mycket lättare med dagtid och raster. Velandaschemat ställer verkligen till i rutinerna!

2012-06-28 @ 19:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0