Hej

Idag har jag varit ute och sprungit, sprang med mammas hund cindra! Sprang bara 2,5 km. Testade appen runkeeper, riktigt bra så nu ska jag fortsätta med 2,5 fast bli riktigt snabb!! Och sen kör jag ett till löppass i veckan fast längre :) Mamma ska nog börja springa med mig för alla dom som jag har försökt få med mig avbokar eller bokar in annat så nu får det bli med mamma:) sen ska jag jag även köra MRL ikväll på sportlife och efter det blir det tacos!! För ni vet väl att alla fredagar är tacosfredag :D och min man skulle komma hem tidigare idag typ vid 7!! Hoppas hoppas det blir så för jag saknar han! Och nu när han äntligen har helg ja då ska jag jobba 9-14 imorgon:( men men!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0