Gått in i väggen?!

Idag har jag mått riktigt kass! Tränade body pump idag och självklart var det två ledare (och gillar ingen av dom speciellt mycket) som höll på byta micken fram och tillbaka körde gamla låtar från ett annat pass, ja det sög helt enkelt! Och ni vet när man tränar för någon som säger kom igen! Kör på! Inte riktigt det man vill höra utan KOOOOOOOM IGEN NU, KÖÖÖÖÖÖR DET SKA GÖRA ONT! Funderar helt seriöst på att ta en vecka ledigt HELT från träning. Knäna värker, ryggen känns det som om jag fått en sträckning och handleden blir fasiken inte bättre! Vet inte om jag känner så bara just nu för hela denna dagen har varit pissdålig! Jag tänkte träning lördag, söndag så får jag se hur jag känner efter det!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0