25 juni.

En mycket bra dag, har jobbat mitt första pass på dagverksamheten som gick väldigt bra. Sen hem och iväg till träningen. Jag tränade bodypump. Gick riktigt bra idag och ökade ett kg på biceps men sååå sjuk jobbigt fast jag älskar det verkligen. Det är så himla roligt, känslan man har efter man avslutat ett pass är den bästa känslan :) Dock är jag lite orolig för min fina man har gått och blivit förkyld, och jag VILL INTE (eller det vill man väl aldig) bli sjuk just nu. När träningen går så sjukt bra, så inga pussar för han. Dock börjar F bli förkyld och hon kan man ju inte motstå att pussa den fina ongen :) Imorgon funderar jag på att ställa klockan på 06.00 för att ta en 30min pw med hundarna innan jobbet...... hmm vi får se ;)
-12 cm runt kärlekshandtagen om jag var lycklig den dagen...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0