19 juni

I helgen har varit en riktig äta-helg. och har inte riktigt hämtat mig efter all skit jag har stoppat i mig. Jag vill helt ärligt bli nykterist. MEN kommer man klara det? Ofta så (nu för tiden efter att man fått två barn) känner jag att jag har varken lust eller TID. Japp jag har inte tid, tid att ligga bakfull, inte tid att skippa träningen ett par dagar för kroppen känns nerbryten av alkoholen. Och ibland när man är i det sällskapet som "tror att deras öron" ska ramla av bara för att man säger, -heay jag vill nog inte dricka ikväll. Fast jag borde kanske sluta umgås med sådana människor om dom inte kan ta att jag inte vill förstöra min kropp. Det är ju faktiskt min kropp och den bestämmer jag över.  
 
Idag har jag endast varit ute en 30 minuters promenad med hundarna. Men det är bättre än inget, det gäller att välja det bättre alternativet än att inte göra något alls. Sen har vi varit ute och lekt hela dagen. Får passa på när det är fint väder!! Imorgon hade jag tänkt att köra indoorwalking. Men dock hade min älskade man glömt av att säga att han visst jobba heldag. Så nu får jag gå upp tidigt för att ge mig ut i spåret, som jag hade tänkt göra idag men jag orkade verkligen inte. SUCK .  Tvi fick jag bara att göra det imorgon istället.....
 


Kommentarer
Sofia

Åh va du peppar mig darling med träningen!!! Nu får jag äntligen mer tid över till det!!!

Svar: Är det sant?! Yeah kul att jag kan peppa någon:)
segaintesille.blogg.se

2012-06-20 @ 08:04:51
URL: http://www.tjockisfia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0