Vilken dag

Vilken underbar dag vi hade igår på Liseberg!! David skötte sig hur bra som helst ingen trots, gnäll eller gråt! Utan bara hur glad som helst min underbara kille! Så dagen var riktigt bra med karuseller, godis, dricka, sockervadd, hamburgare, pannkakor ja listan är lååååång! Dessutom vann David stjärnvinst på kexchoklad (fan;) så nu har vi det i mängder även fast jag dumpa av några oss svärmor och pappan min!! Sen så satt jag och min vän och diskutera min blogg och hon går inte in och läser min blogg längre, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte.. ;) För hon får "dåligt" samvete när hon läser hur mycket jag tränar. Men det var ju det som var tanken med bloggen att det skulle bli en peppblogg inte bara för mig utan andra också! Haha <3 Funderar på att träna ikväll känner mig flötig efter gårdagens intag får se vad mannen tycker om det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0