Ibland

Ibland kan jag komma på mig själv att jag fundera och funderar på varför man blev som man blev! Vad är det som gör att jag tänker på ett visst sätt gör vissa saker. Medan andra kan göra helt tvärtom! Något som verkligen kan störa mig är människor som inte säger det dom tycker och tänker, som lägger på en fasad bara för att verka så himla bra säger det folk vill höra bara för att man ska ses som världens underbaraste tjej. Och jag då som är raka motsatsen tycker jag något annat så säger jag det jag vill inte bli respekterad för den fejk tjejen som lägger på ett smile vid rätt tidpunkt utan jag vill bli respekterad för den tjejen som säger det hon tycker! Så klart inte elaka saker för sånt kan man hålla för sig själv! Och även all skitsnack, det finns skitsnack så finns det SKITSNACK! Och den sortens skitsnack gör mig så jävla äcklad, hade en jobbarkompis för längesedan som snacka verkligen skit om allt och alla på jobbet. Det var verkligen jobbigt om man satt på kontoret och gick därifrån direkt man stängde till kontorsdörren tänkte man undrar vad personen i fråga säger om mig just NU!!! Jag tycker, säg mer vad du tycker (såklart i rimliga gränser) stå upp för vad du tycker är rätt eller fel! Skippa det dära skitsnacket som gör folk illa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0