1 juli

Herregud första juli.... shit vad tiden går men det gör inte så mycket, inte just nu för det finns inget som jag längtar efter som våran bröllopsresa. Det ska bli så himla underbart.
 
Imorgon är det dags att ta tag i dom här sista kg till min målvikt. Och skam den som ger sig för nu har jag bestämt mig!! Det värsta är ju inte att gå ner utan det är ju att hålla vikten som är det jobbigaste. Måste dock införskaffa mig en våg för nu går jag mest på "känn" och väger mig dom gångerna jag är hos pappsen (när jag kommer ihåg). Och om jag har en våg  kan man ha lite bättre koll eftersom jag lätt går upp i vikt. Och sen att ha en "vikt" som man aldrig får gå över det passar mig bra att göra så eftersom jag är en riktig jojo!
 
Imorgon är det body pump som gäller som vanligt varje måndag 17.20... Får vi se om vi blir samma goa gäng som vi var förra torsdagen:) Nu ska jag ta sista kvällskissen (utan björn hoppas jag, för er som inte sätt det klippet GÅ IN PÅ GOOGLE OCH SÖK PÅ KVÄLLSKISS kan vara det roligaste på länge) med hundarna och sedan läsa min Topphälsa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0