29 juni.

kl 09.00 imorse kom Malin och hämta mig kände direkt när jag vakna (ja innan jag ens klivit upp ur sängen) att detta är ingen bra springdag. Det är helt sjukt vad viktigt dagsformen är när man ska springa. Som tur var hade Malin samma glöd som jag hade idag tur för mig haha... Men vi bestämde att vi springer 2,5 km och går 2,5 och det var det jag orka idag. Varje steg jag tog kändes som en evighet. Men så är det ibland och jag accepterar att det faktiskt kan vara så utan att vara ett nederlag. sen har jag kommit in i en riktigt ätamassaskitperiod.... Blir så trött på mig själv, åkte ut till sommarstugan och åt både bröd och hamburgare plus godis med dricka. Så tänkte jag men jag hjälper mamma att klippa gräset för det du äter ska du sedan förbränna. Så jag börja klippa gräset tror ni inte då att bensinen tar slut, va fan hahaha. Men men vad ska man göra?! Jag får se om jag har någon energi imorgon så kanske jag springer lite.
 
På måndag tänkte jag köra 1 månad socker förbjud blir verkligen äcklad av sockret och märker vilket jävla beroende det är. fy! Någon mer som är på?
 
Fick även precis reda på att dom ska sälja min fina fina pony vidare, usch känns inte roligt för då kommer ju inte jag kunna ringa till den "nya" ägaren och fråga hur Cindy mår, hade jag haft pengar så hade jag köpt henne IDAG...
Ni vet ingen som är intresserad av en underbar häst?!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0