20 juli!

Imorse körde jag en sväng i spåret, det var riktigt tungt kände att det inte skulle bli bra har sovit så dåligt inatt och det är ingen bra kombo! Så jag gick mer än hälften sen sprang jag i mycket bra tempo i slutet! Efteråt kändes det som vanligt så himla skönt och jag var mycket nöjd/stolt över mig själv, HEJA FLODHÄSTEN ;) det är just det att även fast man inte har lust bit ihop och gör det bara!! Sedan har jag även tränar med hundarna agility. Julia var även där med sin Ayla och Malin med sin Elsa. Vi ska köra igen nästa lördag det det tycker jag är super kul, måste verkligen komma igång med träningen med Rut!! :)



Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Härligt! Känslan efter en joggingtut är så skön! Däremot är det inte så kul att just springa enligt mig...

http://bakasockerfritt.blogg.se/

2012-07-20 @ 21:17:55
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0