15 juni

Även denna dag avslutad! Starta dagen med spring i mördarbacken! Fick även med mig min man! Som tyckte att vi skulle springa upp för backen 10 gånger var (vi sprang varannan gång) men vi sprang 5 gånger! Efter andra gången var M så trött att han slängde sig på backen och säger -jag orkar inte mer, så det blev till att "piska" honom så han faktiskt sprang dom här 5 gångerna som vi hade bestämmt! Snacka om en kick för mitt ego! Visst det var jobbigt och tungt men kändes riktigt bra! Har även köpt en ny stegräknare för den förra var väldigt generös med steg:)!! Så nu köpte jag en dyrare som verkar mycket bättre! Har faktiskt precis avslutat en kvällspromenad! Just nu står stegräknaren på 7381 steg men då satte jag på mig den (nya) vid ca halv 2 tiden!! Så är nöjd ändå!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0